-Emmis! ♥ -

Deeep shit.


Jag har funderat lite.
Tänk om jag inte är så kär som jag egentligen tror att jag är ?
Jag tror meratt jag är kär i känslan av att vara kär. Om ni förstår vad jag menar.
Jag är typiskt den personen som hela tiden behöver bekräftelse om att jag är omtyckt.
Jag behöver någon som hela tiden berättar för mig hur myket den älskar mig.

Men jag inser nu att jag behöver inte ha någon kille för att få den bekräftelsen.
Jag har min familj och mina riktiga vänner.
Och sist men verkligen inte minst.
Mina hästar. ♥

Jag har sett hur snabbt saker kan tas ifrån oss.
Så varför gå runt och hoppas på något bättre när man har det man har?
Vem vet , en dag kanske du inte har din familj nära......
Vi människor är så jäkla bra på att se det vi inte har istället för att vara lyckliga över det vi har.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0