-Emmis! ♥ -

Dagens ridpass

Gud vad stolt jag är över mina hästar.
Fy sjutton vad kul det var att träna idag. Dressyr är verkligen det bästa som finns.
Till en början var hon rätt seg och inte så pigg på arbete.
Men hon taggade till sen ska jag säga er.
Idag la vi fokus på att få till perfekta övergångar , perfekta cerpentiner och perfekta hörnpaseringar.
HON VAR HELT GRYMT FIN.
Sen i galoppen så tog hon inte riktigt vänster skänkeln så det blev lite kaos.
hahah nämen aa jag är så dålig på att förklara.
Men fin , det ska jag säga er att hon var!

Åh vet ni?
Jag ska tävla om 2 helger.
Vi ska äntligen få starta våran första riktiga tävling. Jag är så taggad så jag tror jag dör.
Blir att köra en lc:1 och en lb:1.
Dock har jag ing större krav. Jag har ju som sagt bara startat henne 1 celaround innan.
Och sen har har hon ju vilat i 9 veckor så aa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0