-Emmis! ♥ -

Dagens ridpass.

Skrev ju imorse att rockii skulle rida min sessa och jag min prins. Men så blev det inte riktigt.
Sofia ville hellre rida min ponnyskrutt så snäll som jag är lät jag henne göra det. 
Men när jag ska hämta cymric såg jag att hon hade rullat sig i den värsta leran. Hon var alldeles blöt och geggig.
Så jag beslutade att hon skulle få ett bad och stå inne och torka istället.
Så blev att jag gick med sofia som red och sen när vi kom tillbaka gick jag ut med cymric när hon hade torkat :) 
Båda skötte sig exemplariskt idag.
Jag har dom bästa hästarna som finns! :D 
Dock är inte bilderna ifrån idag, men dom enda jag har när båda mina älsklingar är samlade på samma bild ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0