-Emmis! ♥ -

Jag ska nå mitt mål , jag bara ska det!

fyfan vilken ångest jag får varje kväll.
Jag känner mig så tjock och får så dåligt samvete för att jag inte gör nånting åt det!
Visst jag gick ner 8kilo , med mitt mål var att gå ner 12...
Så varför jag har jag slutat kämpa? 
Varför ger jag alltid upp när jag är halvvägs?
Jag är verkligen inte den tjejen som kämpar tills jag nått mitt mål, utan ger upp när jag tapppar motivationen.
Och jag är grymt trött på att vara den tjejen!
 
Så här med lovar jag att jag ska fortsätta käpa och nå mitt mål.
Jag har gått ner 8 , ynka 5 kilo till är ingenting.
Så jag ber er mina söta läsare.
Försök hjälpa mig och stötta mig, för det behöver jag :D
 
 
SÅHÄR VILL JAG VERKLIGEN INTE SE UT IGEN , JAG MÅSTE GÅ NER DOM 5 KILONA.
JAG BARA MÅSTE!
 
Här får ni en bild från nu , ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0