-Emmis! ♥ -

Hiss och diss

Till svearikets huvudstad.
Alla butiker , alla folk , allt är bara så mycket bättre i stockholm än i sverige.
 
Till akrylnaglar.
Man känner sig så mycket fräschare om man har ett par fina fixade naglar.
Sen håller dom så mycket längre än dom man gör själv.
 
Falstebo hrse show.
Där kommer jag och min familj spendera en vecka i husvagn.
Falsterbo är verkligen sommarens höjdpunkt!
 
Såg precis det roligaste på länge.
två veckor idag *bild på tjejej*
Kommentarer: åå , älskar dig så sjukt mycket älskling! 
Alla ni mindre är verkligen jätte söta , men snälla.
Det är bara patetiskt att älska någon så mycet efter två veckor.
Två veckor är 14 dagar =  ingenting!! 
 
 
Till att akrylnaglarna blir gula och att dom blir fula så lätt! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennika

"allt är bara så mycket bättre i stockholm än i sverige."
Göteborg* ha? ;)

Svar: hahaha , ja ,götteborg menade jag såklart ;)
emma johansson

2012-07-05 @ 00:27:37
URL: http://ppaixonada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0