-Emmis! ♥ -

Face down in the dirt , she said i dossen´t hurt!

Klockan tio och jag är vaken.
Haha , har inte vaknat så här tidigt av mig själv på länge.
Idag står det träning för pia på shemat, sen är det helt blankt.
Måste kanske börja packa , för imorgon dra vi ner till falsterbo med husvagn och hela köret , WOPWOPPP! :D
Jag har faktiskt aldrig bott i husvagn förut , så det blir något nytt för mig och min famil som deffenitivt inte är några camping människor. ;) 
 
Juste , jag måste tacka in pappa lite snabbt bara som betalade 900:- bara för att laga min skäm på mobilen.
Bäst är du pappa! ♥
 
Och här bjuder jag på en go låt lite såhär på morgonkvisten.
Mycket fin låt som får mig att tänka på en viss person :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0