-Emmis! ♥ -

Sommaren 2011 - Den bästa i mitt liv!

Kollade precis igenom min blogg. Nivet sånt man gör när man sitter och har tråkigt.
För det första , fy vad fult jag bloggade i början jag menar jag skrev på ett fult sätt och för det andra vad ful jag var ;) 
Fast jag var nog som fulast i höstas/vintras då jag var fet och finnig ;) 
Men iallafall.
Gud vad mycket skit jag har gjort egentligen. Och vad upptagen jag var förra sommaren.
Jag hade något att göra hela tiden , och någon tid till mig bästa vän juppe hade jag verkligen inte! 
Det har jag dåligt smavete för än idag ( även om jag är hos honom 24/7 nu ) 
Men nu detta sommarlovet har jag absolut inget annat att göra än att vara i stallet ;) 
Jag älskar att vara i stallet , men endå så saknar jag förra sommaren sjukt mycket.
Sommaren 2011 var den bästa sommaren i mitt liv och jag hade så JÄVLA KUL! 
Ni skulle bara veta hur mycket jag önksar att jag skulle kunna få uppleva en sån sommar en gång till.
Alla goa människor , alla goa fyllor , alla gånger jag smög ut, all go sommar musik och den goa sommarvärmen. :D 
Näfy , vilken nostalgi.
Men men, det som har varit har varit .
Men jag vill bara tacka alla er som gjorde sommaren 2011 till den bästa! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0