-Emmis! ♥ -

you sit in the bathroom.

Men gomorra.
Vaknade precis :D
Fan vad gött  ,  har sovit 11 timmar inatt.
Har inte sovit så länge på hur länge som hellst .
Hade dom goaste och läskigaste drömmrna va ;)
Hade typ flera stycken.
Idag händer verkligen ingenting , ska la till stallet så småning om.
Blir att bara rida cymric idag för sandra är tydligen frisk :/


Hahahah , snö ? ;)
Jag som trodde att det skulle bli vår nu.
Tur att jag har uggsen nu då.
Bara det att uggsen är i helt fel färg.
Hoppas att vi kan byta dom eller att jag får ett par nya.
För jag vägrar ha ett par röda uggs -.-'
Jaja , nu ska jag sluta klaga .
Pysssss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0