-Emmis! ♥ -

välkommen hem .

välkommen hem till oss nu då fbl cymric rose.
hihih ,  somsagt .
Så då har cyrmic flyttat hem till oss nudå :D
till er hästintresserdae då kan jag berätta lite om henne.
Hon är ett 15årigt sto.
Min hopptränare hade henne som föl och med henne har hon hoppat i falsterbo när hon var 6år gammal.
Hon har gått la dressyr med placeringar varje gång detta året , även startat två msvC
med över 60 % båda gångerna.
Jätte snäll häst i all hantering.
Hihihi  , sen är det även lite kul för hennes mamma cynten står på gråbo så nu står både mor och dotter där ;)
Nu får vi se hur detta går.
Men jag är skit gald iallafall :D

image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh va kul Emma ;D <3

lycka till nu :D ska bli kul att få träffa Cynten´s dotter =)

2012-01-17 @ 02:43:52
URL: http://www.jossantossan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0