-Emmis! ♥ -

Tror inte att dom kommer klara det..

Ohh my gud.
Jag har inte bloggat på flera timmar.
Förstår att ni har saknat mig eller ? ;)
Iallafall.
Var i stallet förut  , red båda mina små söta hästar.
Hahah , snacka om att juppis var pigg eller. Så söt är han min älskling.
Kom hem vid 8, då gick jag och hämtade sofia hos kricko så kom hon hit
så badade i med tända ljus. :D
Så söta är vi.
Ucsshh vad jag älskar den där sofia.
Bästa vän sådär aa :D

Börjar tagga fredagen lite så där halv smått.
Kommer dö.
menmen.
Nu ska jag försöka övertala mina små vänner att vara nyktra denna helgen.
Men det kommer la inte gå  för dom är mentalt efterblivna.
hehehhh   , älskar er med !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0