-Emmis! ♥ -

Tagga tagga tagga

God morgon , god middag och god kväll.
Låg och läste världens bästa bok igår till klockan 3 , sen kunde jag inte somna,
det resulterade med att jag vaknade 10 över 8 i morse och jag börjar kvart över ;)
Så missade första lektionen.
Sen hade vi spanska dåva.
Blev faktiskt lite stolt över mig själv.
Fick tillbaka vårat spanska test typ.
Jag hade 52 av 53 rätt .
Grym jag är . :D
Sen när jag kom hem drog jag direkt till stallet.
Red bara cymric idag , juppis fick vila.
Sen drog jag hem till linus och hängde lite ed honom .

Det var min dag i korthet.
Hade faktiskt tänkt stänga av datorn nu och lägga mig och läsa lite.
Är rätt trött , sen taggar jag morgon dagen till tusen.
Då jävlar smäller det :D
Godnatt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0