-Emmis! ♥ -

pinsamt söt kille :$

Har legat och pratat med kevin i typ 1 och en halv timma.
åhsså  när jag väl hade tänkt sova , tror ni inte att jag kom på att jag har
spanska glosor som jag måste kunna tills på torsdag ?
FML  känner jag ju bara.
har ju lovat mig själv att jag ska höja mig till vg i spanska denna terminen.
Så det var bara att sätta sig ner och plugga på dom ;)
Så nu hade jag faktiskt tänkt att nana.
Klockan är ju trotts allt 2 ;)
Känner mig grym som går och lägger mig så tidigt .
Juste fan , det är ju onsdag imorgon :D
Snart helg.
livet leker .
Godnatt :D




Kommentarer
Postat av: ääccckeeell

Ser ju hela rumpan, gulligt tjejen!

2012-01-18 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0