-Emmis! ♥ -

Ny piercad

Åh , gud vad duktig jag har varit idag :D
Gick verkligen as bra.
Piercaren var as duktig , och jätte rolig. ;)
Känndes typ as konsitgt sennär han satte i staven ..
Sen efter dåva gick jag och bästis omkring lite inne i staden.
Sen passade vi på att åka hem till min farmor och farfar , träffar ju dom så sällan.
Känns lite hemskt att dom är så gammla och dåliga.
Mår fan dåligt utav att se min farmor helt seriöst :(
Menmen  , dom förgyllde min dag faktiskt.
Sen drog vi till the donk.
Kunde dock inte äta så tog mig en glass. :D
aa , kom hem , träffa grabbarna en stund och drog hem till mig med sofia.
Det var typ min dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0