-Emmis! ♥ -

misslyckade som vanligt.

Godmorgon :D
Hahaha , jag och sofia hade ju tänkt dygna dåva.
Det gick ju sådär.
Vi kom hem vid 2 , satte oss i min säng och blev allmänt depp och trötta på livet typ ;)
Men sen fick jag oss på bra humör igen.
Sen vid 4 tänkte vi spela in när jag sjöng , men då kom mamma och klaga .
Så det sket vi i, så vi åt macka istället.
Sen vid 5 kollade vi på porr , läste aftonbladet och blev allmänt pigga.
Hahah , vi skrattade åt precis allt :D
Vi höll seriöst på att dö när vi läste om en gigantisk kloakråtta.
jajajajaj ;)
Sen vid 7 somnade sofia och jag kännde vid halv 8 att jag inte pallade vara vaken själv.
Så runt där slumrade jag med ;)
Alltså blev det en rätt misslyckad dygning.
Kommer få fett med roblem att somna ikväll , yeeaaaayy !
Aja , nu ska jag kissa.
Hörs :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0