-Emmis! ♥ -

lallallalaa , åhh emma.. SLUTA SPELA ÖVER !


Igår när jag glatt loggade in på min blogg och skulle göra ett glatt inlägg så möts man av en rätt lustig kommentar.

''men snälla du sluta spela över ! jag va tvär full lalala, jävla tönt ! du har ju skrivit att du inte dricker och sånt för att de är töntigt, vad gör du själv då hahahahah? , herregud spela inte över ''


Hahah , ibland så orkar man ju bara inte ?

Om du kära herr eller fru anonym vet så jävla mycket om mig  ,  hur vet du hur full jag var på nyår ?

För om du nu var med mig nån gång under den kvällen vet du endå inte hur mycket jag drack

för jag var inte med samma folk hela kvällen....

Sen får jag la dricka om jag vill eller , för det 'är mitt liv!

Inte dittt ?

Men tyck att jag spelar över då.

Vet inte riktigt vad du ville få sagt , för jag kan inte påstå att jag tar åt mig av nått som nån äckligt cool kille eller chey skirver som antagligen inte hade vågat säga detta till mig i verkligheten....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni får självklart kommentera min blogg ovavsett om det är nått negativt eller posetivt ni vill få sagt.

Men snälla , kommentera inte anonymt.

För antagligen vill ni att jag ska kunna ta det ni skriver seriöst , men hur ska jag kunna göra det

när jag vet att ni antagligen inte skulle kunna säga det till mig face to face ?

Vil ni inte stå för det ni säger , kommentera inte alls då .

Ni slösar ju bara tid på det  , right ? ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0