-Emmis! ♥ -

Jag har bivit lämnad och sviken.

Åhh , förlåt om mitt humör pendlar som in i helvete.
Men det är fan inte lätt att vara tonåring.

äckliga jävla gråbo!
Åhh ,  jag ska flytta här ifrån så fort jag kan.
LÅNGT HÄRIFRÅN.
Jävla pisshåla.
Bara fyllt med massa falska folk.
Fyllt med folk man trodde att man kunde lita på. Men ack så fel jag hade.
Hahaha , men vad trodde jag ?
Är jag helt jävla dum eller ? ;)
Men jag litade på er tillräkligt. Vilket man dock inte kunde göra.
Men hur jävla svårt kan det vara?
Tro dock inte att jag är ledsen och depp för det här.
Bara jävligt jävligt sviken och arg. :)
Bara försvinn alla falska jävlar.
Jag behöver inte er!




Kommentarer
Postat av: :D

är det snubbsen?<3

2012-01-17 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0