-Emmis! ♥ -

i whis nothing but the best for you.

gottentagen ?
Ah till er retards så är det hej på tyska.
Eller aa det utalas så iallafall ;)
(tror jag )
Kom precis hem ifrån linus.
Har vart med han och gänget.
Kollade bland annat på jag saknar dig, Grät dock inte denna gången.
Men endå bästa filmen jag sett. :)
Sen gjorde vi inte mycket mer.
Jag och sofia mongoa oss som vanligt. hahah vi suger ;)
Lekte häst bla....
Och ja ,vi ska fylla 16.
Nu ska jag lägga mig i min säng och gråta lite.
Gör det så ofta nuför tiden.
Hör snart . ♥



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Guten tag heter det kussen ;)

2012-01-19 @ 20:01:08
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0