-Emmis! ♥ -

I never thought that it'd be easy.

Sådär ja.
Har precis duschat och lagt mig i sängen.
Efter fodringen så gick jag mötte sofia , så drog vi hem till eddie och kollade på när han och krick
lagade tacos.
Sen gick jag och sofia hem till henne och lagade pan pizza ;)
Sen kom mamma och hämtade mig osv.

Just nu funderar jag på att sova.
Känns fett gött endå , för vi har ändrat så vi har sovmorgon till tjugo i 11 på onsdagar :D
Lalalallala , behöver inte gå upp förens kvart i 10 typ.
Lyx.
Jajaja , iallafall.
Länkar alla era bloggar imorgon för nu ska jag kolla på tv och sen sova.
Vi hörs imorgon blöggen!  ♥



Dom vet sin plats i köket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0