-Emmis! ♥ -

Hej hej hej bloggen

hellu bloggen.
Det var länge sedan ;)
Har liksom inte haft lust att blogga lixom.

Igår då var man på ''kalas'' hos linus som fyllde 17.
Var massa folk där och det var riktigt trevligt.
Hahha , jag gav linus en slips i födelsedagspresent , och så går jag in i köket
så ser jag att den ligger i deras kaninbur.
Helt crazy ;)
Sen drog vi hem till jennifer typ.
Påvägen dit så stoppade polisen mig , sofia och janina.
Så frågade dom varför vi sprang ?
Haha , det gjorde vi inte ens.
jajaajaja.
Hemma hos jennifer gick allt helt galet.
hahaha , jag orkar inte.
Var hemma runt 7 imorse så är rätt död. :)
Riktigt lyckad kväll iallafall.
NÄSTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0