-Emmis! ♥ -

Emma är en vanlig grabb som ingen tykes förstå.

Kwikkiiii chickkkky.
Godkvällen.
Ligger just nu i min säng med goset mitt :D
Idag har det fan inte hänt mycket.
Har varit super mega dega dag.
Först vakande vi hemma hos henne vid 2  ,  gick hem till mig och la oss och kollade på tv.
Sen blev vi tvär hungriga men pallade inte gå och hämta pizzan på camp,
Så vi beställde pizza från sjövik som hade utkörning :D
så kom den osv osv.
Sen beställde vi en pizza till från camp för campions kebabpizza är en strandad.
Jävlar vilken kö det var där va  ;)
Sen kollade vi på mer tv , drog till stallet .
Sen kom linus , eddie och jesper hit och nu har dom precis gått hem .
Ja, så har min dag sett ut :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0