-Emmis! ♥ -

Du slänger ner en nyckel.

Shääääää.
Åh idag har jag verkligen vart jätte seg.
Juppe tömkördes ju vid 12.
Han var verkligen jäte fin och duktig.
Jobbade på jätte bra :D
Sen fixade jag allt åt hästarna och red cymric.
Helt underbar häst att rida .
Jaooow.
Sen var det dags för tävlingsmöte.
Är grymt sugen på att vara med i div 3 dressyr till hösten.
Det borde la vi klara ?
Den går ju bara i LC ,LB :D
Sen kom jag hem , åt thai och drog till eddie.
Hahaha , dom pojkarna är ju bara för efterblivna.
Sen gick jag och älskling bobbie till posten och hämtade min och sofias best friends piercingar :D
Grymt söta.
Bild får ni nån annan dag.
MITT LIV SUGER  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0