-Emmis! ♥ -

Är emma död?

Okej så här är det.
Jag har tappat lusten att blogga.
Eller aa inte lusten , men jag har absolut inget att blogga om.
Mitt liv är ganska tråkigt just nu om man säger så.
SÅ därför har jag uppdaterat så dåligt.
Lev med det ;)

Om ni nu undrar vad jag har haft för mig dom senaste dagarna
så har jag legat hemma och degat ihop totalt med att
kolla på eva och adam säsong 1och 2  + massa filmer.
Har även varit i stallet hos mina hästar. :)
Ja det är det jag har gjort.
Fyfan vad intressant att läsa....
E L L E R......... ? :O
Jaja , men allt ka inte vara perfekt exakt hela jävla tiden.

Just nu dåva har jag precis kollat klart på dom två sista avsnitten av eva och adam säsong 2.
Grymt bra serie måste jag säga. :D
Kollade alltid på dom när jag var liten.
Borde egentligen sova , men pallar inte gå till skolan imorgon endå.
Vi har KIVA dag ?
Fråga mig inte vad det är.
Så kännde att det var ovärt och gå dit eftersom vi ändå inte har några lektioner.
Kan lägga den tiden på mina hästar när det är ljust istället. :D
Men nu vet ni att jag lever .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0