-Emmis! ♥ -

Amanda är så cp bäst !

shää bloggen.
Drog in till stan med amanda förut :D
Mötte sihvo på bussen så snackade med han en stund.
Sen käkade vi lunch på nån kines sak , fett gott.
Sen tittade vi på lite kläder.
Sen kom kalle och oskar så käkade vi donken osv ;)
Sen av misstag gick jag och amanda förbi drottningtorget.
Var ju sån minnesstund för hon som dog.
Var rätt mycket folk som var ledsna :(
Usch säger jag bara..
Hemskt .
Aja , sen ville kalle och dom att vi skulle komma till bergakungen.
Men vi var tvungna att dra hem till juppe .
aaa , just nu sitter vi i mitt rum och chillar.
Ska antagligen hem till nån av dom sen och kolla på film.
Vi hörs blöggen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0