-Emmis! ♥ -

Åhh fröken navel , du ska få sällskap av herr håltunga ?

Eftersom så många tycket att det var värt att pierca tungan + att jag tycker det är as snygg,
har jag beslutat mig för att ta ett hål i min underbart fina rosa tunga. :D
Såklart fick jag inte detta till en början för mina föräldar.
Men eftersom dom är svaga för mig och jag har sån bra övertalningsförmåga
Fick jag dom att vända sitt nej till ett ja :D
( dock kan jag inte ta ett nej , så jag hade gjort det vilket fall som hellst. )

Jag ska göra piercingen på barabrella ( där jag gjorde navelpiercingen)
Dom är verkligen as duktiga där , och dom är väldigt seriösa :D
Kommer ta hålet den 20 februari.
Ville ha tagit det i veckan , men mammsen och passen vill att jag skulle vara lite duktig flicka först.
Så får la vänta dårå.
Men vafan..
''Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge...''
E L L E R?





google bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0