-Emmis! ♥ -

WIIHOO emma äger på att blogga, alla håller med ? :D

okej hej igen käraste läsare!
amanda här då, ni vet hon knäppa bruden från falkenberg som emma umgås med så ofta hon kan? hoppas ni hört om mig. jag är ganska störd så att säga :)
ja som ni läste mådde inte emma toppen bra just nu, så jag tänkte att jag håller igång bloggen lite åt henne! snällt va?
IMORGON, åker jag nog till emma. om vi kan övertala hennes päron.
WIIHOOO, saknar henne så jag snart spricker :(
finaste emma ♥

iallafall, vill ni veta vad jag gjort idag? tror inte det har bara gjort normala saker, hur tråkigt?
HIHI
men det var nog allt för mig för den här gången, kanske bloggar mer sen? ;)

men puss på er, och fortsätt besöka emmas blogg! detta kommer gå så bra.

puss, a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0