-Emmis! ♥ -

Det var allt för mig !

Just idag är jag stark.
Ja så säger ju kenta i sin låt.
Och just dom orden stämmer så bra in på mig just nu.
Jag har äntligen insett var det var som fick mig att må så jävla dåligt.
Nu när jag vet det är det bara att lämna dom bakom sig och börja om på nytt.
Det ska inte stroppa mig.
Jag vet ju vad jag vill och jag vet hur jag ska lyckas. Det gäller bara att vara stark och hålla ut.
Jag vet ju vad och vilka som gör mig lycklig. Varför inte bara hålla mig till det ?
Jag behöver inget överflöd eller hur .
Jag har alttid klarat mig med det lilla jag har haft. Varför skulle jag inte göra det nu för ? ;)
Jag vet precis vilka jag har och vilka jag kan lita på.
Jag har förstått det nu.  Känns så skönt att man vet det nu, att man kan skilja på falska och äkta presoner.

Det finns 2 personer och 2 hästar som jag alltid vet vart jag har dom.
Dom finns alltid där för mig när jag behöver dom.
Dom har ställt upp för mig när jag har mått som sämst och dom har hjälpt mig att inse varför jag har mått som jag har gjort.  Ni är verkligen är helt otroliga och ni vet vilka ni är .
Åtminstonde så vet jag vilka ni är och jag vet vad ni har gjort för mig.
Jag älskar er helt otroligt mycket och jag vet inte vad jag hade gjort utan er.
Tack för att ni finns för mig.


image descriptionimage description
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig så himla mycket hjärtat, ord kan inte beskriva hur viktig du är för mig.♥

2012-02-28 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0