-Emmis! ♥ -

Sutureee P

Åhh jag är verkligen helt slut.
Brukar aldrig vara såhär trött vid 11.
Idag har faktiskt varit en sjukt bra dag.
Började jue då med att vi åkte in till stan och kollade runt på nk.
Hittade en skit snygg kofta från hunkydory.
Funderar på om jag ska be lina svänga förbi där imorgon igen så jag kan köpa den :D
Sen blev det lunch /middag på någon restaurang på stureplan.
Sjukt gott var det där.
Sen körde vi runt och hon visade oss typ slottet , skansen osvvvv.
Sen bowlade vi och åt middag igen.
Hahahaha , jag faila sönder på bowlingen.
Men kom endå tvåa :D
Imorgon vet jag inte vad som händer.
Ska la bara ta det llungt.
Så det blir chillll.
Bilder får ni imorgon . :D
Godnatt alla söta !



Kommentarer
Postat av: MAtilda!!

du måste lägga upp bilder på de du har köpt!! <3

2012-02-12 @ 22:18:57
URL: http://nattstad.se/matildaström

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0