-Emmis! ♥ -

Stor jävla fet diss !

* Till att vissa inte kan ha kul utan alkohol.
Känner att jag tar upp det här hela tiden men nu börjar det fan gå över styr.
Visst okej , klart det är kul att dricka ibland , det måste jag hålla med om.
Jag menar är det fest så är det ju svin kul.
Men i gråbo är det aldrig fest.
det är typ depp krök.
Jag är så trött på gråbo ! ;)
Sen att vissa dricker varje helg,  alla dagar.
fredag, lördag och söndag.
Det är inte normalt. Speciellt inte när man är så unga
Vissa är ju förfan småbarn.
Detta inlägg är verkligen inte riktat till någon speciell på något sett.
Tycker bara att det är sorligt att man inte kan ha kul endå utan alkohol.
Och jag tycker det är synd att man börjar så tidigt.
Det är ju inte bra att dricka så mycket.

Ohh  , vad många haters jag fick här .
Men jag säger bara vad jag tycker... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0