-Emmis! ♥ -

Just pretend... BLOGGGPAUS

Det är så många tankar som snurrar runt i mitt huvud hela tiden.
Jag har så mycket jag vill få ut.
Så mycket jag vill dela med mig av för att få ut allt ur mitt huvud.
Men när jag väl försöker får jag inte fram ett ord.
Jag blir helt galen.
Jag orkar inte spela glad och lycklig mer.
För det är jag inte.
Jag gråter mig nästan alltid till sömns. Varför jag gör det vet jag inte ...
Jag har inget att vara ledsen över.
Men jag bara är det. Exakt hela tiden..
Är det normalt ?
Vilketsom så är jag trött på att må såhär.
Jag vill vara glad , det vill jag verkligen .. men endå så är jag inte det.
Jag kan inte hjälpa det.
OCH BARA SÅ ATT ALLA FÖRSTÅR
Så är det är inte att jag skriver ner hur jag mår bara för att jag vill att folk ska tycka synd om mig
eftersom det inte är synd om mig..

Så jag har funderat lite och bestämt mig för att ta en bloggpaus.
Det kan vara bra för mig att börja ta tag i mitt liv lite.
Bara tänka på viktiga saker och bara tänka på mig själv ett tag.
För är det ju inte direkt kul att läsa mina deppinlägg varenda dag. ♥
Får se hur länge jag har uppehållet men blir antagligen inte för gott.
Ha det jätte bra alla så hörs vi när jag ''mår bättre''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0