-Emmis! ♥ -

i remember you said , don´t leave me here alone !

OJojoj  ,  oppps.
god afton :D
Fick med mig en hel del hem ifrån messan igår.
BLa 8 par lindor från skochamölle , ett par ridbralls , en kingslands väst , tre par kingslands strumpor
ett träns , ett schabrak , en plastrong och en plastrongnål , ett rosa spö , en rosa grimma,
och ett par vita hanskar. :D
Jaoooww :D
Idag var det skola osv.
Sen efter skolan drog jag in till stan för att fixa en ny tungpiercing , men fick tydligen inte byta än
Var la inte tillräkligt läkt :(
Aja , så köpte lite smink istället.
Blev bla en eyeliner , ett rött nagellack och ett rosa läppstift.
Sen åt vi bk  och var barnvakter.
Nu ligger jag i min säng och kollar på televisionen.
rätt sorligt pogram faktiskt :(
mja  ,  blev ett rätt långt onödigt inlägg.
Heheh , men ni vill säkert veta detta eller nått.
Hahaha  , ha d sålänge ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0