-Emmis! ♥ -

I know you want me baby, you know I want you to. They call me Superman I'm here to rescue you

men hej goingar! :D
emma satsar ju på skola och allt sånt, hennes älskade hästar tar ju mycket tid och då förstår vi att man inte hinner blogga?
men iallafall jag kände för att blogga så jag gör det, tänkte ju jag då!
jag har ju vart med Emma ett par dagar innan jag åkte hem i lördags, det sög verkligen att lämna henne.
vi hade det så otroligt bra, vi skrattar hela tiden åt allt och inget, det är så lätt att må bra med henne.
i och med att vi bor en bit ifrån varandra, dock inte långt alls! så uppskattar jag varenda minut med henne.

justja, ni i Gråbo som läser hennes blogg.
om ni såg två helt störda personer springa runt som yra höns och ropa obegripliga saker i torsdags,
så var det absolut inte jag och emma som lekte sjöman och detektiv...
iallafall, vi hörs så hade så himla bra!

puss, amanda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0