-Emmis! ♥ -

I got a feeling that i´m gonna be siiccckkk , uhhuhuuuuhhhh

Jag tror att jag håller på att bli sjuk.
Har ont , eller aaaa. Inte ont men är helt öm i hela kroppen.
Nivet så man får när man håller på att få feber.
Sen fryser jag med.
Hade fan mjukisar , linne , min klasströja (alltså en tjocktröja) och två duntäcken på mig när jag skulle sova.
Så jag har verkligen sovit hela dagen.
Förutom när vi åkte till täby centrum och fikade.
Och sen visade lina oss hur vi skulle ta bussen tilll hennes jobb i morgon.
Hehehh ,  emma och sandra på vift i stockholm :D
Goooooodd luck säger jag bara .
HahHAHAHAA , vi kommer att komma helt vilse för hallllluuu...
Jag visar vägen .
Ni hör ju bara själva. :(

Måste bara påpeka att dom har verkligen jätte fula bussar.
Samma sak med vissa tåg.
Men enligt lina är det kult.....
Aja. Tågen såg äckliga ut endå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0