-Emmis! ♥ -

Hej jag heter Amanda, jag är Emmas livs kärlek.

Hejsan alla Emmas fina läsare!
Hoppas ni tycker det är kul att läsa Emmas blogg, jag menar hon bloggar ju SÅ MYCKET!
pik åt dig emma bättra dig förfan.
Iallafall jag har inget att säga, ville bara blogga och jag har ingen blogg längre. Kul att veta va? Anteckna ♥
Emma har varit ledig idag eftersom hon har lov och skulle kommit till mig men nejnej det kan hon inte.
Så jag ska till henne nästa vecka i vilket fall som, WIIIHOOO!

Justja Emma är bara min, ingen annans.
Så ni vet Linus, Robert och alla andra som tror att hon är er.
det är hon inte, bara min.
Det var allt för mig tror jag, ni får ha det as bra för det har inte jag!

Puss & kram, med vänliga hälsningar Amandis :D

Såhär snygg e jag, inte för att skryta då.. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0