-Emmis! ♥ -

håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar.

godmorgon :D
Idag var jag  faktiskt inte på jobbet.
Var så trött i morse så pappa lät mig stanna hemma , dels så att jag kunde umgås med amanda lite mer oxå.
Hon åker ju hem imorgon :(
Menmen.
Igår fick vi för oss att vi skulle baka chokladbollar.
Men vi hade ingen kakao hemma fick vi gå till bonum.
VI hade bara tio minuter på oss.
SÅ hitta jag en typ lån rock som jag tog på mig och nån sexi keps med öronvärmare och amanda tog
flytväst och gummistövlar på sig.
Hahaha , så gick vi helt mongo och skrek typ  hinda bonum ifårn att stänga.
Aaa , så  stog det en snygg kille i kassan oxå.
Pallaaaa.
Sen träffa vi robert lite osåååååå.
Man måste bjuda på sig själva ibland ;)
Nu ska vi till stallet.
Pysssss dåeva ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0