-Emmis! ♥ -

Funderar starkt på att flytta va !

Hahahahahah.
Fatta vad jag kännde mig vilsen när vi hoppade av tåget förut va ;)
Men jäklar vad mysigt det var här då.
Lina bor ju då ute i täby så vi åkte ju igenom hela stan.
Såg bla den där typ plattan tror jag den kallades , typ massa märkes butiker som gucci
gant och louis vuitton.
Sen handlade vi och nu har vi precis kommit hem och nu håller vi på att laga mat.
Hihih  , hon har typ världens finaste lägenhet och världens minsta.
Och nu har lina precis bokat middag på nån restaurang tills imorgon och sen efter det ska vi spela bowling.
Gödigt !
Men vi hörs väl sedan .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0