-Emmis! ♥ -

Det ekar kaos i hela gråbo !

Godmorgon :D
Hoppas ni har sovit gott.
Det har jag iallafall.
Hihihi , drömmde rätt cpdrömmar.
En lite läskigare och en rätt mysig endå :D
Heheh , sen hörde jag att roberts ferre spårade ut lite igår.
Stackars min lilla bejb.
Tur att jag inte var där iallafall.
Jag tror jag håller mig till stockholm ;)
Idag är det shopping i staden som står på shemat.
Ska snart fixa oss och sedan drar vi in dit vid 12 ungefär.
Äter lite lunch då , shoppar och sen bli det middag och bowling på kvällen  :D
Lär bli en kanon dag.
Nämen bitches , nu ska jag äta.
Be right back! ♥

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0