-Emmis! ♥ -

And i´m back!

Hej och välkommen till min blogg. :D
Hahaha , ni ser ju att det där med bloggpausen inte höll så länge.
Men jag känner mig helt klart mycket gladare.
Jag har mina dagar :D
Nu till saken .
Just nu går allt såjävla bra va.
Mår så jäkla gött.
Nu är det klart att vi ska köpa cymric :D
SÅ nu har jag två hästar. på riktigt.
Sen imorgon drar jag och syster upp till stockholm.
Kommer ha mysigaste helgen där med min bästa kusin.
Sen när jag kommer hem drar jag antagligen ner till min beyb amanda.
Åh mannen det går bra nu.
Menmen , nu har jag inte tid att blogga.
Måste fortsätta med en so uppsats som ska vara inlämnad imorgon.
Ha d!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0