-Emmis! ♥ -

Visste att jag inte skulle kunna hålla mig mer ;)

Hej alla mina fina läsare :D
Sa ju att jag antagligen skulle börja blogga efter jul eller efter nyår. 
och som jag trodde så kunde jag inte hålla mig mer. 
 
Min jul har verkligen varit helt underbar. Har haft det jätte mysigt hemma hos mormor med min fina släkt.
Gissa vad jag fick i julklapp?
En systemis som jag sa att jag hoppades att jag skulle få. 
Så nu kan ni räkna med bra bilder! :D 
Här kommer lite bilder på mina julklappar och lite bilder ifrån julafton/juldagen/annandagen :D 
 
Jag fick en parfym från prada, systemkamera (canon eos 1100D), en kamera väska + två minneskort ,
en bok om hur man tar bättre bider, photoshop elements 11 och presentkort på bio,
ett armband ifrån snö of sweden , en bh , en navelpiering , ett gose lamm och pengar :D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! allt bra?
hoppas att du har haft en fin jul!

2012-12-27 @ 19:11:42
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0