-Emmis! ♥ -

vilka sjukliga summor vi lägger på hästarna varje år.

Jag är världens lyckligaste flicka med världens bästa liv.
Att jag får ha den turen att ha häst är otrolig, sen att jag får ha två stycken är ju bara obeskrivligt.

Det är sjukt hur mycket pengar vi lägger ut på dem varje år. Mamma och jag satt och räknade på det igår och varje år lägger vi ut över 150 000 kronor.(?!?!)  Sjukliga summor. Jag menar att dem låter mig träna för 550 kr i veckan är sjukligt . Så jag måste bara tacka min bästa pappa och min mamma. Ni är världens bästa och jag är sjukligt tacksam att jag får ha mina bästa hästar. Älskar er mest! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0