-Emmis! ♥ -

Vad ska jag göra på nyår nudå..........

ÅÅÅÅÅÅÅ. Får panik. Allt bara cpar sig inför nyår. 
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och sen så är det lite andra saker som jag inte lyckats fixa än :( 
Jag ska iallafall ner till amanda och fira nyår. ♥
Vi ska väl inte göra något speciellt. Blir antagligen att fälla upp ett tält på skrea strand och 
kolla på fyrverkerierna vid 12 slaget och sedan kyssas passionerat.....
Eller? 
Hahahah. Nej men ferre i varberg ärre som står på schemat! WOOPWWOPPPPP. 
Nä nu ska jag fortsätta dansa som ett freak på mitt rum.  Ni vet ju bara hur snyggt det brukar se ut ;)  
puss och hej leverpastej!
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0