-Emmis! ♥ -

Orkar inte att folk ska tro att jag är konstig bara för att jag är glad.

Ni som känner mig vet att jag pendlar väldigt mycket. 
Och nu snackar vi inte om buss/tåg här inte. HAHA.
 
Nej men ni som känner mig vet att jag oftast inte bryr mig om vad människor tycker om mig. ;) 
Och nu menar jag inte utseendemässigt för då är det det ända jag tänker på.
Men när det gäller att ta plats och synas och höras då skiter jag fullständigt i vad folk tycker.
( och då menar jag utanför skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Jag är en väldig glad och oftast energifull tjej som inte kan sitta still om det kommer en bra låt i lurarna. 
Oavsett vart jag befinner mig någonstans, på bussen , i skolan , i stan eller ensam hemma på mitt rum
så måste jag sjunga med eller åtminstonde göra något litet dansmove.
Andledningen till det är att musik gör mig så sjukt jävla glad. (om det inte är en lugn låt då dvs) 
Och jag kan helt enkelt inte sitta still. 
Och jag tycker att det är sjukt konstigt att man alltid får så många blängande blickar.
Har ni aldrig sett någon dansa förut eller? ;) 
Jag tycker att vi svenskar borde släppa loss lite mer och inte vara så stela och orginella hela tiden.
Jag menar YOLO. För du lever faktiskt bara en gång. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha är du seriös du är nog den blygaste tillbakadragande tjejen som finns

2012-12-04 @ 13:07:28
Postat av: Anonym

håller med

2012-12-04 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0