-Emmis! ♥ -

Nu taggar vi dagen gubbar!

Nu är det sista dagen på 2012.
Shit vad fort det här året gått. Dock har detta året sugit apa.
Sämsta året. Så därför ska jag göra 2013 till det bästa året.
Idag så ska vi först fixa oss här hemma hos sussie.
Sen ska vi hem till kajsa (tror jag hon hette) och äta middag med några brudar ;) 
Efter det drar vi på ferre fram till 12 slaget. Då drar vi oss till fästningen och kollar på fyrverkerierna.
Låter iallafall som att det kommer att bli en bra dag ;) 
Nu hoppas jag att dessa lata valrossar går upp snart så vi kan äta frulle! 
PUSSHAJ! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0