-Emmis! ♥ -

Just because we don't talk doesn't mean I don't think about you. I'm just trying to distance myself because I know I can't have you.

God morgon. 
Ligger just nu i min säng i mit as kalla rum och har precis ätit lite frulle.
Glömde stänga mitt fönster inatt så det är verkligen minusgrader här inne :(
Dagens frukost bestog utav grekisk yohurt 183 kcal, 1 banan 106 kcal, 1 clementin 23 kcal och 32 gram äggvita 15 kcal. 
Dagens tränings form ser ut såhär: 
Först rida i manegen (som man faktiskt bränner kcal på att göra) , styketräning i 20 min
när jag kommer hem och är det inte för kallt så ger jag mig ut på en promenad :) 
Jaoow jaoowwww. 
Då vet ni lite hur min dag ser ut.
Nu ska jag gå till stallet och fira lite lucia där. 
PUSSSSSHAAAAJ! 
 
ååå vad jag saknar falsterbo med min bästa johannnniiiiii :( 

Kommentarer
Postat av: Johanna

BÄÄÄSTAAAAASTE, LOVEIIUUU <3

2012-12-13 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0