-Emmis! ♥ -

Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnade mig nu.

Hejhej alla mina fina bloggläsare. 
Kom precis hem mitt andra hem stallet.
Först när jag kom dit så släppte jag min lilla prins i manegen. Skulle ha longerat honom egentligen.
Men han hoppa och bocka och drog så släppte honom iställer. Och jäklar vad han sprang ;) 
Sen gjorde jag allt åt dom oså. 
Sen gick jag ut och gick med cymric tillsammans med Coco och sofia. Det är seriöst bland det bästa jag vet.
Kan verkligen prata om allt med den bruden. Så himmla skönt. Älskar våra promenader! ♥
Sen när jag skulle hem så kom pappa så övningskörde jag.
Körde ända vägen till affären idag. HAHA king är jag ;)
 
Nu ska jag gosa ner mig i min säng och kolla lite på min tv som jag har fixat. 
Jävla pro jag är ;) 
VI höres! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0