-Emmis! ♥ -

Jag måste börja våga stå för det som gömmer sig bakom det 1000 ton smink som jag kletar på varje dag!

God morgon min fina blogg.
Hoppas att allt är bra med er. Det är det iallafall med mig. 
Är jätte jätte glad fastän dagen inte har haft den bästa starten.
Kan bara säga att jag tappade min ena vante 2 gånger och andra gången höll jag på att glömma den på bussen. 
 
Nu sitter jag och har spanska och ''skriver en text''. Sen en sak till.
Jag har inget smink på mig idag .
Jobbigt men jag måste börja våga stå för det som faktiskt gömmer sig bakom det 10000 ton smink som jag kletar på varje dag! 
Jagvet, djupt skrivet. 
Nej men nu när jag håller på att förändra min kropp måste jag jobba på mitt självförtroende! ;) 
Men hörniiiii. 
Ingen bild från nu får ni men ni älskar mig ändå. 
PUSSSHAJ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0