-Emmis! ♥ -

jag är bra men Alexander är bättre

Ibland undrar jag hur jag lyckas...
Ställde klockan på halv 9. Bussen gick 55 och jag skulle bara dra på mig mjukisar för vi hade simning första lektionen så det var ingen större ide att fixa sig då.
Så när klockan var 50 gick jag hemifrån. Och tydligen gick jag för långsamt.
För när jag nästan är vi tunneln ser jag bussen komma.
Så fan vad jag sprang. Som tur var så såg buusichauffören att jag kom så han stannade och väntade på mig.
PUSS PÅ DIG!.
Sen på simmningen då skulle vi ha nått jävla crawlprov -.-'
Ni som känner mig vet att jag är rädd för vatten. Och ni som inte känner mig vet det nu..
Så det gick verkligen inte bra på provet. HAHA.
JAJA. 
Nu ska jag ha spanish. 
PUSSHAJ!
 
( obs!! alex skrev rubriken)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0