-Emmis! ♥ -

it was never meant to feel this way

God kväll.
Ligger i min säng nu och diskuterar lite nostalgi och planerar lite inför våran usa resa med alex.
Är jätte trött. Borde sova men jag orkar verkligen inte. :( 
Så istället sitter jag och sjunger på mitt rum. Det funkar helt ok det med :D 
 
I find shelter in this way
Under cover, hide away
Can you hear when I say
it was never meant to feel this way
Maybe I had said something that was wrong
Can I make it better with the lights turned on
Maybe I had said something that was wrong ♥

Finaste birdy. Sjunger ju så att hela själen berörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0