-Emmis! ♥ -

Hopped up out the bed Turned my swag on Took A look in the mirror. wassup yeaaah.

åå vilken pendlande dag det har varit idag.
Började med att jag blev på det sämsta humöret när jag fick reda på att jag började 09:40 istället för 11:40.
Men jag drog mig till skolan i snö kaouset ändå.
Och när jag satt på bussen så ringde det någon med dolt nummer. Svarade lite drygt för jag trodde att det var sofieee.
Men då var det läkaren ifrån vårdcentralen som skulle prata med mig ang tabletterna. :D 
Och hon sa att det inte var några problem alls med att jag skulle börja med dom igen. Whihhohohohoho :D 
Så jäkla glad.
Sen för en timme sen ungefär var det någon jävla nöt/ jävla nötter som startade brandlarmet så att vi var tvugna att gå ut i stormen -.-'
Svin kallt.
 
Sen efter skolan tänkte jag och gullet mitt åka in till stan och köpa halsduk och vantar till mig. Det behövs nu kan jag säga.
Jappjapp. 
Nu ska jag fokusera på svenska lektionen. HAJDOOOOO.
  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0