-Emmis! ♥ -

Hejhej,jag är bara 16år, kom och se på mig kom och ta på mig!

ååå,  erkänn att det värsta som finns är när man ska sova och tankarna bara börjar snurra i huvudet?
Så var det för mig igrå iallafall.
Låg där i min säng och vred och vände på mig. :( 
Men konstigt nog var jag jätte pigg imorse. 
Var även på väldigt bra humör så jag hoppade omkring hemma och dansade ;) 
 
Just nu är jag i tha skolish. Nice är väl det. Tror jag.
Och denna veckan plus nästa har vi simmmning. FUCK..
Btw är det jätte mycket snö ute idag, om ni inte visste det ;) 
Men gullisar. 
På återhörandes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0