-Emmis! ♥ -

HEJDÅÅÅÅÅ..

Godkvällen. 
Assså sjuk dag idag.
Började med att jag gick upp på tok för sent.  Missade helt på tiden. 
Gick upp halv 8 och jag bör gå till bussen 45 senast 50. 
Och när klockan var 41 stog jag i trosor och höll på att sminka mig. Så hann inte måla ögonbrynen.
Har kännt mig helt naken idag. HAHA.
Stressmorgon alltså. 
Sen i skolan hade vi tema dag. Rätt rolig grej vi gjorde ;) 
Hm, ja vad mer. 
Juste. Var även ågon julmarknad i skolan idag. Jag och julia gick runt och kollade lite och gissa vad jag hitta ?
Jätte söta rosa hörlurar. Dock sög ljudet i dem menmen...
 
Sen efter skolan hämtad mamma mig. Så åkte vi tilll myone och köpte termobyxor till mig.
Hahah , fett dyra var dom. 
Hela 800 spänn. Fett ovräda pengar att lägga på ett par termisar.
Menmen. Jag spenderar sjukt mycket tid utomhus och kallt som satan är det utan så ;) 
 
Just nu sitter jag i min säng med min syster. Håller på att göra en sak som ni får se sen. MIHIHIHI.
Måste fortsätta nu. 
PUSS HAJ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0